Celoteh
Thursday 24 January 2013 | 16:39 | 0 comments
Assalamualaikum 
eh eh , sekarang tengah hot citer SHN a.k.a Setia Hujung Nyawa kan? alololo , so sweet citer dia. Amar Asyraf handsome pahtu plak Nelydia Senrose comel giler. alalala , suka suka -.-
Setiap hari Isnin - Khamis confirm aku and abang stay depan tv pukul 7. stanby citer dah nak start :D haha. tapi asal aku baca kat fanpage SHN , aku adalah terbaca komen peminat ni.


oh tolonglah jangan ! aku tak rela L balik kat Ikram. tolonglah wahai producer ~
confirm la tak best bila hero and heroin tak bersama. Harap-2 tak lah ending seperti tu ~
ha ha , aku ada gambar mereka yang oh so sweet ♥ * aku ambik kat fanpages SHN la. hehe ^^

hoho. lawa dok? aceceh

jadi , mana-2 orang tak layan tu , cuba la layan sayang. hehe -,- tinggal bape minggu je lagi.

Older Post
The Owner ♥

Assalamualaikum and Hi ♥
Aina | Batch '98 | Terengganu | Taken by Allah SWT

Older Post